فروشگاه فرش در شیراز
نوشته شده توسط : کریمی

فروشگاه فرش در شیراز

 

 

فرش شونهر تنها نمایندگی فرش شونهر در شیراز و شرکت فرش ابریشم شمال می باشد. شرکت فرش ابریشم شمال تنها دارنده لیسانس تولید از کمپانی شونهر آلمان با تولیدات برتر، جذاب و با کیفیت زبانزد همگان است. علاوه بر این، سلیقه و خواسته مشتریان محترم نمایندگی فرش شونهر در شیراز اولین اولویت ماست؛ و پس از آن استفاده از دانش روز و تکنولوژی مدرن، بهره گیری از به روز ترین و مدرن ترین ماشین آلات تولید فرش در اولویت است.

موضوع دیگری که نمایندگی فرش شونهر در شیراز را از سایرین متمایز می سازد؛ آزمایش کلیه ی مواد اولیه ای که قرار است در تولید فرش به کار رود، می باشد. در صورتی که کیفیت مواد اولیه ی مصرفی در تولید فرش به تایید کارشناس آزمایشگاه برسد؛ این مواد به چرخه ی تولید وارد می شود و در غیر این صورت مواد از دستور مصرف خارج می گردد و این یعنی احترام به مصرف کننده.

خالی از لطف نیست که این مطلب را نیز ذکر کنیم که نمایندگی فرش شونهر در شیراز دارای انواع گواهینامه های کیفیت از جمله گواهینامه استاندارد ملی ایران ، گواهینامه ISO 9001 و ... نیز می باشد.

 

نمایندگی فرش شونهر در شیراز

 

نمایندگی فرش شونهر شیراز

هنرمندی ایرانیان در خلق انواع آثار و محصولات در تمام جهان معروف است. نمایندگی فرش شونهر شیراز هنر ایرانی را با تکنولوژی جهانی در هم می آمیزد و نه تنها یک فرش بلکه یک اثر هنری خلق می نماید.

نمایندگی فرش شونهر در شیراز با به کارگیری نیروهای کارآمد و خبره که خلاقیت را سرلوحه امور خود قرار می دهند؛ برترین، به روزترین و مدرن ترین طرح و نقش ها را در دستور تولید قرار می دهند تا همچنان زیبایی و جذابیت فرش ایرانی در تمام جهان پابرجا بماند.

نمایندگی فرش شونهر شیراز آمادگی خود را برای ارائه انواع فرش با طرح ها و نقش های زیبا و متفاوت اعلام می دارد.





:: بازدید از این مطلب : 38
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: